Наш творчий педагогічний колектив

Дошкільний навчальний заклад №27 «Червона Шапочка» укомплектований педагогічними кадрами та обслуговуючим персоналом згідно з штатним розписом. На даний час у дошкільному навчальному закладі навчально – виховний процес забезпечують 15 педагогічних працівників, а саме:

Завідувач - 1
Вихователь – методист - 1
Практичний психолог – 1

Музичний керівник – 1

Вчитель – логопед - 1

Вихователі – 11
Музичне виховання у дошкільному закладі здійснює музичний керівник Мітлицька Віталія Володимирівна. Освіта повна вища педагогічна. Стаж роботи на посаді – 7 років. Педагог свою діяльність спрямовує на виховання у дітей любові до музики, формування та розвиток музичних здібностей, оцінного ставлення до музичних творів.
У дошкільному закладі велика увага надається музично-естетичному розвитку дошкільників, як єдиній цілісній системі, в якій всі види музичної діяльності спрямовані на розвиток і виховання музичного сприймання, мислення, уяви і фантазії, творчої активності, ініціативі тощо.
Для вирішення цих завдань у закладі естетично оформлений музичний зал для проведення музичних занять, свят, розваг. Наявний наочний дидактичний матеріал, дитячі музичні інструменти, озвучені іграшки, музично-дидактичні ігри, твори для слухання відповідно до програми.
У групах організовані осередки з музичного виховання дітей, в яких зібрані музичні інструменти, іграшки, технічні засоби навчання, касети, диски з дитячими народними піснями, класичними творами, що дає можливість здійснювати музичне виховання дітей протягом дня у різні часові періоди, використовувати музичні твори на заняттях, режимних моментах.
Вихованці нашого закладу щорічно приймають участь в міському фестивалі "Веселі нотки".
Педагогічні працівники дошкільного закладу насичують цікавим змістом буття дітей спільно з дорослим у спеціально створеному розвивальному просторі. Створені умови для повноцінного проживання дитиною кожного дня, при якому максимальною мірою задовольняються фізіологічні, пізнавальні, духовні, естетичні, комунікативні та інші потреби, запити, інтереси з урахуванням бажань, можливостей, здібностей і нахилів малюка. Освітній процес включає у себе різні види дитячої діяльності, адекватні віку вихованців, в першу чергу, ті, в межах яких відбуваються важливі вікові новоутворення, і сприятливі для подальшого розвитку кожної маленької особистості в усіх сферах життєдіяльності.
В дошкільному навчальному закладі працює вчитель – логопед Адаменко Інна Олексіївна. Освіта повна вища педагогічна.
Педагог розуміє, що значний розвивальний ефект у розвитку мовлення дають впровадження у роботу з дітьми сучасні методи і прийоми, інноваційні технології: створення мовленнєвих ситуацій, лексичні та мовленнєві вправи, творчі ігри, дискусії тощо. Саме тому завдання мовленнєвого розвитку дітей реалізуються в усіх сферах життєдіяльності, особливу роль при цьому відводиться безпосередньому спілкуванню під час продуктивної діяльності, праці, гри. Така практична діяльність сприяє заохоченню та підтримці дітей у їх мовленні.

/Files/photogallery/732/IMG_0112.JPG

Кiлькiсть переглядiв: 3

Коментарi